Stevige groei & sterke ROI voor Corendon

Most performing SEA Award & Most performing travel scene: Corendon

Corendon is gespecialiseerd in het aanbieden van connecties tussen België en/of Nederland en Turkije. Ook al was 2016 een moeilijk jaar voor Turkije, toch slaagde FairEtail erin om een sterke groei te realiseren voor deze touroperator.

Doel van de campagne: zo veel mogelijk conversie genereren aan de vooropgestelde target cost per acquisitie.

Corendon is reeds jaren klant bij FairEtail. Wij verzorgen voor Corendon permanente performance campagnes die we steeds verder optimaliseren. Door middel van het slim inzetten van remarketing lists for search ads (RLSA) kunnen we steeds een uitstekende afweging maken tussen de pure performance campagnes en meer generieke campagnes. Met die generieke campagnes richten we ons op mensen die zich eerder in de consideratiefase bevinden en pas later klaar zullen zijn om te converteren of anders gezegd: de eerste 2 fases van de Buying cycle (See-Think-Do-Care) belicht. Daarnaast staat deze case in het teken van maximaal testen en veel aandacht voor hoog kwalitatieve advertenties. Het eindresultaat mag gezien worden: een CPA binnen de target, een stevige groei van het aantal conversies en een ROI factor waar de meeste adverteerders enkel van kunnen dromen.

Project Details:

01/04/2016 – 30/09/2016

SEA

Zoveel mogelijk conversies aan de vooropgestelde target CPA