Wij van FairEtail willen het best wel toegeven: we zijn ambitieus. We willen mee de toekomst van digitale marketing vorm geven. Dat doen we niet voor onszelf. Dat doen we voor onze klanten, en die zijn met steeds meer. Hoe we hen overtuigen? Dat is eenvoudig eigenlijk. We lichten onze aanpak én de resultaten toe. Geen geheimen, maar facts & figures. Of misschien één: we doen het sàmen. Elk plan van aanpak vertrekt vanuit de unieke positie van elke klant. We stemmen af en sturen bij, we delen het stuur naar een duidelijke bestemming.

Succesvol word je niet in één, twee, drie. Het is een combinatie van tijd, mensen, middelen en gedeelde ambities. Van hard werken ook en volhouden, omdat je overtuigd bent van je aanpak en verhaal. Zo werkte het bij FairEtail. We verzamelden tien jaar stevige expertise op verschillende terreinen van digitale marketing en we bouwden een deskundig team uit waarvoor geen berg te hoog is of geen dal te diep. Dat konden we kort geleden nog bewijzen tijdens een geweldige shortski samen. De optelsom van ieders sportieve (en andere) talenten, maakte elke piste tot een feest. Die spirit nemen we ook mee als we voor jou aan de slag gaan. Elke opdracht is de optelsom van exact de juiste competenties. Het maakt ons sterk, weerbaar en flexibel.

Nieuwe samenwerkingen in 2019

Recent vertaalde zich dat in een flink aantal nieuwe klanten, voor wie we vaak voor langere termijn optreden als strategische partner.

We konden hen overtuigen van onze aanpak, met een resultaatgerichte insteek en selectie van de relevante kanalen. We kiezen precies die instrumenten die specifiek voor hen een maximale return kunnen opleveren. Daarbij houden we uiteraard de omzet in het oog, maar ook het geluk van de consument. We willen vooral dat de klanten van onze klanten een uitmuntende service genieten. En daar leveren we hen alle informatie voor aan, op het juiste moment.

Dat doen we onder meer met Search, Display, Video en Social, aangevuld met Analytics. Zo kunnen we zorgen voor voortdurende monitoring,  bijsturing en real time dashboarding om snel op opportuniteiten te kunnen inspelen. Zullen we een selectie noemen van klanten die ons hun vertrouwen hebben gegeven? Hier gaan we.

We werken voor uiteenlopende sectoren en voor heel verschillende types van bedrijven. Daar zijn we heel blij om. Het wakkert onze creativiteit aan en voorkomt dat we in routine zouden vervallen. Niet bij ons dus. Dat hebben Leen Bakker, Novy, Santana, Soudal en Master Meubel alvast goed begrepen. En zij niet alleen: ook Whirlpool, Bauknecht, Indesit, ING Careers, Unizo, Assuralia en Evergreen Garden Care wisten ons te vinden. Ze kunnen op ons rekenen!

Evalueer je service offering

Tot slot nog even samenvatten.
We delen geen geheimen, maar wél een aantal heldere tips om een scherpe service aan te bieden. Dit zijn ze:

  • Bouw unieke expertise op
  • Breng die samen in een hecht en gemotiveerd team
  • Luister aandachtig en analyseer elke opdracht met zorg
  • Wees transparant over je service en resultaten
  • Denk altijd in functie van je klant en zijn ambities
  • Hou de vinger aan de pols van de technologische evolutie
  • Wees altijd op zoek naar learning & improvement
  • Deel de driver’s seat met je klant. Zo ga je samen op weg naar elkeens unieke toekomst.

Wil je graag weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op, we staan je graag te woord. Wil je het van iemand anders horen? Vraag het aan onze klanten. We zijn trots op onze referenties.