Antwerpen, 25 juni 2018 – Duval Union kondigt vandaag aan dat FairEtail de rangen vervoegt. FairEtail is een groeiend digital performance marketing agentschap uit Mechelen dat zich richt op merken, retailers en een selectie van ambitieuze KMO’s. Het bestaat uit een 25-koppig team digitale experten, marketeers, consultants en accountmanagers die ervoor zorgen dat klanten maximaal resultaat halen uit hun digitale activiteiten.

Dat gebeurt door het samen bepalen van de objectieven en ervoor te zorgen dat de juiste data verzameld en gevisualiseerd wordt, zodat er actie ondernomen kan worden om de resultaten te verbeteren. Dat gaat van de vindbaarheid van de website (SEO) tot het voeren van digitale campagnes over alle kanalen heen: van zoekmachinemarketing (SEA), over social en affiliate marketing tot aan display, video, native, en ga maar door. De gedrevenheid van de FairEtail experts vertaalt zich in het voortdurend optimaliseren, testen van nieuwigheden en het dynamisch schuiven van budgetten tussen verschillende kanalen in functie van de ROI. Of het nu gaat om het vergroten van merkbekendheid, het genereren van bezoekers naar de website of het boosten van de online conversies, FairEtail kiest de relevante kanalen en gaat ermee aan de slag. Van strategie tot digitaal plan in samenspraak met de klant. Steeds vaker kloppen bedrijven in eerste instantie bij FairEtail aan voor een ‘second opinion’ omdat ze zich afvragen of het beter kan. Een performance audit kan daar een effectief antwoord bieden.

FairEtail werkt voor klanten als Krëfel, Lampiris, Corendon, Center Parcs, Deloitte, Dovy Keukens, Recupel, Flyer.be en t-groep. Op de laatste editie van de Digital Marketing Awards werd FairEtail uitgeroepen tot “Best Performing Agency” en ze werden onlangs nog geselecteerd door Google om deel te nemen aan de exclusieve Elevator Business Coaching Academy waar de meest beloftevolle bureaus beloond worden met extra training op topniveau.

Dennis Kenis, Managing Partner van FairEtail: “Na een snel groeitraject als starter zijn we doorheen een fase van consolidatie & optimalisatie gegaan. Dankzij deze stap en onze recente verhuis naar ruimere kantoren, zijn we zijn nu klaar voor een nieuw hoofdstuk en willen we op een zeer solide basis onze groei accelereren over lange termijn. In Duval Union hebben we een betrouwbare partner gevonden die ons kan helpen in business development en het verder schalen van deze onderneming. Ze geloven in de kracht van ondernemerschap, wat voor mij een sine qua non was voor een partnership. Bovendien zien we veel complementariteit binnen het ecosysteem van Duval Union en kijkt het hele team ernaar uit om samen te werken met industrie-veteranen als Marc Bresseel, Klaus Lommatzsch en André Duval.”

Meer over FairEtail:

www.fairetail.be

FairEtail is een digitaal performance marketing bureau dat zich richt op merken, retailers en een selectie van ambitieuze KMO’s. Dankzij een persoonlijke & resultaatgerichte aanpak zorgt een team van 25 experts, marketeers en account managers ervoor dat hun klanten maximaal resultaat halen uit hun digitale activiteiten. Op de laatste Digital Marketing Awards sleepte FairEtail 3 gouden en 1 bronzen award in de wacht en werden ze verkozen tot Best Performing Agency.

FairEtail kiest de relevante kanalen samen met de klant in functie van de objectieven, gaande van de vindbaarheid van de website (SEO) over zoekmachinemarketing (SEA), social en affiliate marketing tot aan display, video, native, en ga maar door.

Ze werken o.m. voor Krëfel, Lampiris, Corendon, Center Parcs, Deloitte, Dovy Keukens, Recupel, Flyer.be en t-groep.

Over Duval Union:

www.duvalunion.com

Duval Union is een consulting, marketing- en communicatiegroep die experts op verschillende domeinen bij elkaar brengt en merken helpt groeien door een slimme combinatie van kennis, technologie en creativiteit. In het ecosysteem van Duval Union versterken bedrijven elkaar. Iedereen kan zich focussen op de eigen sterktes en expertise, en tegelijk profiteren van de sterktes van andere Duval Union partners. Zo zijn grotere projecten mogelijk zonder in te boeten aan de flexibiliteit die eigen is aan kleinere ondernemingen. Duval Union combineert de ambitie van jonge marketingtalenten met de knowhow van doorgewinterde experts. Samen helpen ze merken en bedrijven inspelen op een wereld in voortdurende verandering.

Duval Union is een coöperatieve vennootschap die werd opgericht op 1 september 2014. Vandaag bestaat het collectief uit de dienstenbedrijven Push To Talk (life conversation & events), Friendship (ideas for brands), Nine O’Clock Somewhere (websites, ecommerce, social media & content), Duval Branding (branding en corporate image), ZeroCopy (studentenplatform), Profacts (research), Barnyard (digitale ervaringen en IoT), Glickman (data science), madewithlove (applicatie ontwikkeling), SevenDays (Drupal development), Media Mania (full service PR) en FairEtail (performance marketing); en heeft het participaties in de technologische start-ups Hoplr, Sentiance, Monotote, en Influo.

In de kern staat Duval Union Consulting, dat bedrijven helpt te anticiperen op verandering, en gebruik te maken van digitale platformen om de toekomst te hertekenen eerder dan te ondergaan, en Duval Union Innovative Marketing, die brands en marketeers helpt te vernieuwen in hun marketingstrategie, planning en executie. In de Duval Union Academy delen experts hun kennis en ervaring met de nieuwste trends in marketing en digitale technologie. Met Duval Union Search & Selection helpen we bedrijven in hun keuzes naar de juiste future-proof leiders.

Voor meer info:

Dennis Kenis – Managing Partner, FairEtail

dennis@fairetail.be

+32 479 99 37 36

Marc Bresseel – Founding Partner, Duval Union

marc.bresseel@duvalunion.com

+32 475 70 45 08