De samenwerking tussen FairEtail en Carousel, expert in online speelhallen, loopt al meer dan 5 jaar bijzonder vlot. Om ook hun kant van het verhaal mee te nemen, genoten we vorige week samen van een kop koffie.

Wat betekent FairEtail voor jullie?

Begin 2012 zijn we gestart met een kleine AdWords campagne. Nadien zijn we geleidelijk uitgebreid en nu staan jullie ons bij op het vlak van SEASEOretargetingYouTube,… We krijgen ook advies bij aanpassingen aan het design van de site, nieuwe banners, promofilmpjes,…

Waarom kozen jullie nu net voor FairEtail ?

De eerste gesprekken verliepen erg vlot. FairEtail was een klein en hongerig team dat ons het gevoel gaf dat ze ons echt als klant wilden. In de jaren nadien hebben jullie ons niet teleurgesteld. We geraakten steeds meer en meer op elkaar afgestemd en werken nu al een mooie vijf jaar samen.

Hoe verloopt de samenwerking?

Erg vlot. We zitten op regelmatige basis samen rond de tafel en we staan steeds in contact om acties en evoluties permanent samen te evalueren. Indien het toch minder vlot loopt dan verwacht -wat uiteraard mogelijk is- wordt de situatie altijd zeer goed opgevangen en opgelost.

Zijn er verbeterpunten die we kunnen aanpakken?

De kennis van de gokmarkt is misschien niet 100%, maar we beseffen dat we een firma zijn die in een niche werkt. Misschien moeten we eens samen gaan gokken 😉

Wat zijn de sterktes van FairEtail?

Jullie beheersen alle aspecten van online advertising en dat is exact wat wij nodig hebben. De acties die we via FairEtail lanceren, leveren ons een goede ROI op. Het bewijs: er werden meermaals nieuwe acties en strategieën uitgerold! Daarnaast worden er regelmatig proactief voorstellen gedaan om via nieuwe kanalen extra doelstellingen te behalen.

Als jullie FairEtail zouden omschrijven…

Een one stop shop voor firma’s die online klanten werven. Een sterk team dat meedenkt met de klant!

Graag weten hoe we dit bij jullie zouden aanpakken?