Laat ons weten wat je wilt lezen.

Een onderwerp dat je wil uitgelicht zien? We gaan graag voor je aan de slag.

Inschrijving nieuwsbrief

Inschrijving nieuwsbrief

Bezig met versturen

Adverteren tijdens de feestdagen

Het vierde kwartaal luidt voor velen de voorbereidingen voor de eindejaarsperiode in. Records à la Mariah Carey breken is niet evident, toch tonen cijfers van de afgelopen jaren dat online aanwezigheid tijdens de kerstperiode belangrijker wordt dan ooit. Ga je eerstdaags van start met je online marketing planning voor het eindejaar? Hou dan rekening met...
Reacties uit op Adverteren tijdens de feestdagen

Feed-based advertising doet je SEA-account beter renderen

Een succesvolle zoekadvertentie? Dat is niets anders dan de relevante koppeling van de zoekopdracht met de boodschap en de landingspagina. Zo simpel kan het zijn. Eenvoud met grote gevolgen, want een goede match kan tegen dezelfde kost een veelvoud aan verkopen uit je account halen. Van impact gesproken. Is het echt zo simpel? Ja en...
Reacties uit op Feed-based advertising doet je SEA-account beter renderen

Facebook en tv: een perfect huwelijk

Nog altijd worden jaarlijks immense budgetten besteed aan traditionele reclame, zoals tv-spots. Zowel media als productie kosten handenvol geld, en dat terwijl het mediagedrag van belangrijke targetgroups wezenlijk is veranderd. Steeds meer mensen zoeken hun entertainment online. De opkomst van Netflix is een goed voorbeeld, maar ook sociale media winnen terrein op vlak van entertainment....
Reacties uit op Facebook en tv: een perfect huwelijk

De lokale verkiezingen 2018 in een dashboard

Zondag is het zover: we kiezen met zijn allen nieuwe lokale besturen. Traditioneel heeft de campagne vele bomen en zelfs bossen gekost, maar steeds meer partijen zijn online actiever dan ooit. Stemmen ronselen gebeurt al lang niet meer alleen aan de voordeur of op de markt. Het zijn steeds vaker de cloud en devices die...
Reacties uit op De lokale verkiezingen 2018 in een dashboard

FairEtail nu ook Facebook Blueprint Certified

Na onze AdWords-certificaten en de Search Metrics Green Belt, kon een bewijs van onze Facebook expertise natuurlijk niet achterblijven. Door onze jarenlange ervaring met het opzetten van Facebook campagnes en het continu bijhouden van nieuwigheden, zijn we sinds vorige week ook eigenaar van de felbegeerde Facebook Blueprint badge. Die badge is verkrijgbaar na het succesvol...
Reacties uit op FairEtail nu ook Facebook Blueprint Certified

Pinterest advertising in België

Omdat we steeds vaker de vraag krijgen of we ook aan Pinterest advertising doen, besloten we om een kort overzicht te maken van de huidige mogelijkheden. Helaas is het vandaag niet mogelijk om Pinterest Ads te gebruiken in België. Landen waarin dat wel het geval is, zijn Australië, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, het Verenigd Koninkrijk en...
Reacties uit op Pinterest advertising in België

Google vereenvoudigt merknamen en hergroepeert zijn tools voor online advertising

Na 18 jaar online advertising neemt Google afscheid van de merken AdWords en DoubleClick. Het doet dit naar eigen zeggen om verwarring bij klanten te voorkomen. Vanaf nu doen de namen Google Ads en Google Marketing Platform hun intrede. In een periode van 18 jaar is het online marketing landschap behoorlijk geëvolueerd. We denken bijvoorbeeld...
Reacties uit op Google vereenvoudigt merknamen en hergroepeert zijn tools voor online advertising

Digital Performance Marketing Agency FairEtail vervoegt de rangen van Duval Union

Antwerpen, 25 juni 2018 - Duval Union kondigt vandaag aan dat FairEtail de rangen vervoegt. FairEtail is een groeiend digital performance marketing agentschap uit Mechelen dat zich richt op merken, retailers en een selectie van ambitieuze KMO’s. Het bestaat uit een 25-koppig team digitale experten, marketeers, consultants en accountmanagers die ervoor zorgen dat klanten maximaal...
Reacties uit op Digital Performance Marketing Agency FairEtail vervoegt de rangen van Duval Union

Google schept meer duidelijkheid rond Mobile First Indexing

Wat je moet weten over mobile first indexing In het eerste kwartaal van 2018 begon Google met de rollout van het lang aangekondigde mobile first indexing. Initieel communiceerde de zoekrobot dat enkel sites die de best practices voor mobile indexing volgden in de eerste fase aan bod zouden komen. Websites waarvoor mobile first indexing geactiveerd...
Reacties uit op Google schept meer duidelijkheid rond Mobile First Indexing

FairEtail verhuist naar een nieuw kantoor in Mechelen

Na 5 jaren op de Veemarkt van Mechelen te hebben vertoefd, zijn we vanaf deze week te vinden in de Hendrik Consciencestraat op het nummer 1B. De afgelopen jaren is ons team van enthousiaste digitale marketeers enorm gegroeid waardoor ons kantoor te klein geworden was. Om iedereen terug op een comfortabele manier samen te brengen,...
Reacties uit op FairEtail verhuist naar een nieuw kantoor in Mechelen

Verminderde Facebook targeting opties voor organische posts

Sinds 18 mei zijn er veranderingen doorgevoerd in de Facebook targeting opties die gebruikt kunnen worden bij pagina posts. De reden hiervoor is dat Facebook mogelijk misbruik wil voorkomen. De update wordt voor alle pagina's uitgevoerd en is al van toepassing op de meeste Belgische pagina's. Hieronder geven we alvast een overzicht van de verandering...
Reacties uit op Verminderde Facebook targeting opties voor organische posts

FairEtail neemt deel aan de Google Elevator Business Coaching Academy

De Elevator Business Coaching Academy is een exclusief trainingsprogramma dat enkele jaren geleden door Google in het leven werd geroepen om beloftevolle bureaus te belonen met extra trainingen op topniveau. Onder leiding van Robert Craven (Business Consultant & International Keynote Speaker) komen we met de 14 andere geselecteerde bureaus samen om naar groeimogelijkheden te zoeken...
Reacties uit op FairEtail neemt deel aan de Google Elevator Business Coaching Academy